Μαρία Κορακά | Πώς θα διαχειριστείτε φόβο & άγχος όσο βρίσκεστε σε καραντίνα.
29290
post-template-default,single,single-post,postid-29290,single-format-standard,cookies-not-set,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Πώς θα διαχειριστείτε φόβο & άγχος όσο βρίσκεστε σε καραντίνα.

Πώς θα διαχειριστείτε φόβο & άγχος όσο βρίσκεστε σε καραντίνα.

 

Εάν βρίσκεστε σε καραντίνα και κοινωνική απομόνωση για την πρόληψη της εξάπλωσης του κορονοϊού, ίσως αισθάνεστε μοναξιά, άγχος, ακόμη και κατάθλιψη.

Υπάρχουν τρόποι να διαχειριστείτε την κατάσταση σύμφωνα με την Judith Moskowitz, καθηγήτρια ιατρικών και κοινωνικών επιστημών στην Ιατρική Σχολή Feinberg του Πανεπιστημίου Northwestern, στο Σικάγο.

«Αρχικά πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι είναι μια στρεσογόνοες περίοδος που πιθανότατα φέρνει πολλά συναισθήματα όπως είναι ο φόβος και το άγχος» αναφέρει.

Εάν πρέπει να εργάζεστε στο σπίτι, προσπαθήστε να καταπολεμήσετε το συναίσθημα της μοναξιάς, χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα τηλεδιάσκεψης που σας επιτρέπει να επικοινωνείτε πρόσωπο με πρόσωπο με τους συνεργάτες σας, συμβουλεύει.

 «Εάν βρίσκεστε στο σπίτι με τα παιδιά σας, δείτε το σαν ευκαιρία να επικοινωνήσετε μαζί τους, παίζοντας, διαβάζοντας βιβλία ή βλέποντας όλοι μαζί ταινίες» λέει η Moskowitz.

Δημιουργώντας μικρές θετικές στιγμές, θα σας επιτρέψουν να διαχειριστείτε καλύτερα το στρες που προκαλεί ο εγκλεισμός στο σπίτι.

Καταγράφοντας τις θετικές στιγμές της ημέρας, σας βοηθά να διατηρήσετε μια προοπτική και εκτίμηση για όλα όσα είναι ακόμα καλά. Ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να κάνουν το ίδιο.

Διατηρείτε επαφή με φίλους και γείτονες, ειδικά αν γνωρίζετε κάποιους που ζουν μόνοι, κάτι που θα δημιουργήσει αίσθημα αλληλεγγύης.

Η έκθεση στο φως του ήλιου, ειδικά το πρωί, είναι κάτι που επίσης βοηθά.

«Το φως είναι ένα από τα ισχυρότερα σήματα της φύσης, ευθυγραμμίζοντας τα βιολογικά και κοινωνικά ρολόγια μας με τον ήλιο», σύμφωνα με τη Phyllis Zee, διευθύντρια του Κέντρου Διαταραχών του Ύπνου του Πανεπιστημίου.

Αυτός ο συγχρονισμός συμβάλλει σε καλύτερο ύπνο, πιο αποτελεσματικό μεταβολισμό και πιο υγιή λειτουργία της καρδιάς και του ανοσοποιητικού.

Τα σήματα του ήλιου φτάνουν επίσης στις περιοχές του εγκεφάλου που ρυθμίζουν τη διάθεση.

Ο συνδυασμός κοινωνικής απομόνωσης και αποδιοργάνωσης του καθημερινού προγράμματος, αυξάνουν τα αισθήματα θλίψης και μοναξιάς, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Για να τα καταπολεμήσετε, κάντε γυμναστική στο σπίτι, χρησιμοποιείτε τα κοινωνικά δίκτυα και επικοινωνείτε με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς σας.

 

 

=============================

=============================

healthday.com

============
Μαρία Κορακά 
Ψυχολόγος – ΨυχοΘεραπεύτρια | Κοινωνική Λειτουργός | Θεραπεύτρια Ζευγαριού & Οικογένειας
Έκφραση Ψυχής – Χώρος Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας για Ενήλικες & Εφήβους
Βουραϊκού 2 (Πελεκανέικα) – Πάτρα
Τηλέφωνο Επικοινωνίας : 6974 349 109